Sökresultat

  1. ElisabethOJohanna

    St Anton 08/09?

    Vi är medvetna om det,och vi kommer antagligen att ändra planerna tusen gånger fram till det är dags att boka resan :) Bara sjukt svårt att låta bli att fantisera! alltså kanske dags för rubrikbyte till "?? 08/09" ;)
  2. ElisabethOJohanna

    St Anton 08/09?

    Joo, det låter vettigt. Å andra sidan vill man inte jobba ihjäl sig heller ;-) Det ultimata hade ju varit att hitta ett jobb för 2-3 dagar i veckan, eller helt enkelt ett jobb med sjukt slappa tider. men hur stor risk är det liksom?! :-) Sen är det väl inte det lättaste att räkna ut hur mycket...
  3. ElisabethOJohanna

    St Anton 08/09?

    Gött :) Så du fixar jobb därnere? Verkar vara delade meningar om det där, om man ska skicka CV i förväg, eller helt enkelt åka ner och via upp sig.
  4. ElisabethOJohanna

    St Anton 08/09?

    Äääh, här sitter man snölös. klart man drömmer ;-)
  5. ElisabethOJohanna

    St Anton 08/09?

    Några heta tips inför Anton? Kom igen! ;-)
  6. ElisabethOJohanna

    St Anton 08/09?

    Vi är två tjejer från Lund som planerar vårt livs resa till St Anton nästa säsong :D Har aldrig varit iväg innan, men efter att ha läst era inlägg här, så blir man ju sugnare än någonsin! Någon som planerar säsong 08/09 redan nu?
Tillbaka
Topp