Sökresultat

  1. annachard

    Säsongsboende Disentis

    Hallo gänget! Är det någon som har kontakter till eller tips på säsongsboende i Disentis? Kommer bila ner i dagarna och stanna hela vintern. Mvh, Anna.
  2. annachard

    Davos eller Flims Laax?

    Hejsan! Det har blivit hög tid att ta tag i det angenäma bekymret om var vi ska bo i vinter. Efter två år i Kanada är visumen slut och Alperna står på tur! Vi skulle gärna hitta ett ställe där man kan tänka sig att stanna kvar över nästa sommar som erbjuder klättring, forspaddling och MTB...
Tillbaka
Topp