Jag har mejlat ett antal boenden, men bara fått svar från två. Det ena verkade vara ngt slags slott; inredd källare, massa rum, trädgård, garage, ett par balkonger och diverse plattskärms-apparater :-P inget jag tackar nej till bara sådär, men på köpet fick man även en säsongshyra på 180 000...