jag är en brädåkare som har funderat lite på hur nästa säsong kommer bli klädd. har på senare tid iriterat mig så jävla mycket på all snö som kommer innanför jackan i lössnön eller efter ett misslyckat hopp. Nån med erfrarenhet om overaller som kan tipsa och/eller ge med sig? vart finnns de...