Sökresultat

  1. marcl

    vet nån någont ställe i sthlm man kan köpa skidklä

    http://www.alpingaraget.se/
  2. marcl

    H.264/AVC - grym codec för filmer

    Åfan, sorry, förkortade tråden lite så har väl tagit bort URLen. Här e den: http://www.cccp-project.net/temp-web/%5Bdp%5D_Shinobi_-_Heart_Under_Blade_(h264+AC3)_sample.mkv EDIT: Lade även in urlen till samplet i tråden (de e bara och klicka på ordet "sample")
  3. marcl

    H.264/AVC - grym codec för filmer

    Ursäka att jag satte tråden i fel forum, trodde att ja befann mig på rätt. Och ja, han tillät mig kopiera tråden till andra forums om jag nämnde vem det var som hade skrivit den och varifrån jag hade tagit den.
  4. marcl

    H.264/AVC - grym codec för filmer

    Skulle just sätta igång och göra årets skidfilm, så jag letade lite på nätet om det fanns några nya codecs eller nåt annat skoj. Hittade en recension, eller vad man nu ska kalla de, på codecen H.264 på www.piratbyran.org och när jag testade den så var kvaliten faktiskt jävligt grym. Men för att...
  5. marcl

    Skärm till Giro hjälmar

    Vet någon var man skulle kunna hitta skärmar för Giro hjälmar? Jag har sett att många har i backen (även på sådana modeller som inte säljs med skärm) men jag kan inte hitta några på Giros hemsida...
  6. marcl

    skidrock

    Om du vill ha sköna, varma och torra rockar ska du kolla på Ziener. Fick just en sådan och den e verkligen skitbra
  7. marcl

    Rösta stadium!

    Definitvt 2
  8. marcl

    nästa mode?

    Orka bry sig om mode, ja har alltid såna kläder som e bekväma o jag själv tycker att ser bra ut. De vore jävligt slött om alla bara skulle följa skidmodet.
  9. marcl

    Skidor eller Snowbord?

    Telemark/skidor
  10. marcl

    Köpa rails/ o boxar !? :P

    Som sagt, plexiglas...
  11. marcl

    välj ett album

    Wintersun - Wintersun
  12. marcl

    -=Ni som tror ni är starka=- (FILM)

    1 pound = 0,45 kg
  13. marcl

    -=Ni som tror ni är starka=- (FILM)

    http://video.google.com/videoplay?docid=4322364345787983087&q=Ronnie+Coleman EDIT:
  14. marcl

    Vad lyssnar du på?

    Jimmy Eat World - Bleed American från Happy Dayz (om inte jag kommer ihåg fel)
  15. marcl

    Jon Larsson vs Kaj Zachrisson

    Jon Larssons session i White Trash e så jävla schysst
  16. marcl

    Jon Larsson vs Kaj Zachrisson

    Shit, posta på fel ställe.. sorry... igen...
  17. marcl

    Jon Larsson vs Kaj Zachrisson

    Vem föredrar du?
  18. marcl

    Vilka goggles vill ni helst ha?

    Ouch, dåligt ställe att stava fel :)
  19. marcl

    St Antons Hjältar 06/07

    Air Berlin brukar ha billiga flyg till Zurich
  20. marcl

    GRATIS SKIDFILM! Not Again er ferdig og klar!

    Synd att ni har använd så dålig codec/kamera... Annars skitbra film!
Tillbaka
Topp