Hej.
Är det någon i det här landet som redan äger ett par Fischer Watea 114?? Jag får mina på Måndag!! och det var helt omöjligt att hitta någon som helst info om skidan i förväg!
Så i fall att jag är Sveriges första Watea 114 ägare ska jag skriva lite om den och lägga upp några bilder. Om...