Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tjo!
Jag är sugen på att ta mig upp på höga höjder!!! Var som helst i världen, så högt upp som möjligt utan att behöva isklättra 3 dygn i sträck osv.. inga dödsrisker heller helst..
Hyffsat enkelt helt enkelt..
Vart ska man resa då?
Mvh Lars!
Jag tänkte köpa ett par nya skidor för toppturer till hösten.. men pjäxor nu.. är det ngt speciellt man måste tänka på eller funkar vilka pjäxor som helst ihop med randonne bindningarna?
Jag och en polare tänkte ut å resa i mitten på aprill!
Funderar på vilka ställen i europa som har bäst förhållande så sent.. funderar på typ cham eller riksgränsen..
Förslag mottages gärna!!!