Tjenare, jag och några polare har fixat ett boende för fyra personer i verbier från 1:e december till 30:e April.
Saken är den att vi ska inte ner förän början av januari så om ngn behöver ner och recka boende för resten av säsongen så är detta en perfekt lösning,
Ni kan alltså bo i "våran"...