Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej,
är det nån som är i gränsen och kan tipsa om snöläget just nu? Är hela berget åkbart eller är det barmark på sydsidor och längre ner? Hur mycket nedfarter är öppna? Hur ser det ut på Nordal?
Har tänkt köpa ett par nya Burtons boots. Någon som har provat årets modeller och har nåt att rekomendera? Jag kör med ett par burton freestyle bindningar med ett par år på nacken och en sprillans T6.
//fred