Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Har någon använt en svensk mobiltelefon i USA? Jag har en skitbra ny "BAR" - Sony Ericsson T300 och ska ta den till USA for lite åkning. Undrar bara hur lätt det är att använda den där. går den automatiskt till deras nätverk? Telefonen är hur bra som helst. Grymma polyfoniska ringsignaler.