Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag drar upp till Åre under nyår och mina planer är att kunna klämma in en liten tur fjället!
Någon som är intresserad? Jag har bil, så vi kan vara flexibla.
Sms:a 0761493200
tja, i veckan drar jag ner till alperna för lite härlig skidåknig, jag har dock fortfarande lite funderingar på vad som är det bästa/ billigaste transfer formen mellan salzburg - st anton?