Sökresultat

  1. H

    Nordica Hot Rod, Atomic M10 eller Salamon Falcon 9

    Hej har provat dessa tre pjäxor och alla sitter bra på foten när jag provar de i affären. Är det någon som kan tipsa om vilken man bör välja. Har mer eller mindre bara kört telis de senare åren så erfarenheten med olika pjäxor är lite begränsad för tillfället.
  2. H

    Mega Bang

    Är det någon som har testat Rossignol MEGA BANG?
Tillbaka
Topp