Sökresultat

  1. S

    Försäkring

    Vilket försäkringsbolag är bra då det gäller försäkring av hoj? Någon som varit med om något tråkigt/bra med något bolag? - Shultze
  2. S

    setup

    vad har folk här som rullar street för setup? jag kör mest xc på skånska strandmalar och i bokskog men har blivit grymt intresserad av urban åkning på senare tid. har inte blivit så mkt än men leker gör man ju, kör på min xtc från giant, vad kan rekomenderas? för er som inte känner till...
Tillbaka
Topp