vad har folk här som rullar street för setup? jag kör mest xc på skånska strandmalar och i bokskog men har blivit grymt intresserad av urban åkning på senare tid. har inte blivit så mkt än men leker gör man ju, kör på min xtc från giant, vad kan rekomenderas? för er som inte känner till...