Sökresultat

  1. stalefish79

    jobb

    ska kanske ner och jobba som reseledare i alperna. Är d nån som har erfarenhet av det eller som åxå ska göra d. Har en olustig känsla av att inte få vara ledig så mycket, men man kan ju alltid säga upp sig.
Tillbaka
Topp