Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej! vi är några kompisar (1 snygg tjej och 3 snygga killar) som just avlsutat våra universitets studier. Vi kommer att dra ner mot Alperna på vinst och förlust i slutet av jan. Är det någon som har ngt boende av ngt slag hör av er !
email toffertornell@hotmail.com