På träningen igår skulle vi göra armhävningar på fingertopparna, jag la lite för mkt tyngd på tummen så det krasa till som fan och tummen böjdes baklänges, men stog som den skulle direkt efter. Den är inte svullen och har inget blåmärke men gör fortfarande ont som fan när jag använder tummen...