Sökresultat

  1. Z

    Knämuskler

    Nae jag vill träna på gym och får det nästa vinter, dock inte helt säkert men dom sa att jag kan börja lite när jag är 15 (fyller om nåra mån) så jag ska börja i vinter men då kommer jag träna med rugbylaget och då är våra tränare där och hjälper till och ser till så man inte lyfter för tugnt...
  2. Z

    Knämuskler

    Nån som vet ett bra sätt att bygga knämuskler? Jag spelar handboll och nåra i mitt lag och sen dom vuxna brukar ofta få problem med knäna! Våran tränare säger att det är för att vi inte har tillräckligt med knämuskler, han gav oss en övning där man ska spänna nån liten muskel som sitter vid knät...
  3. Z

    köpa handledsskydd

    Tycker det är väldigt oskönt med handledsskydd då ja har handskarna över.. Har skadat handleden en gång när ja ramla men de vartr inte så allvarligt, efter det så köpte ja skydd men de kändes så osmidigt när man skulle spänna fast sig så ja använda dom bara en dag =/
Tillbaka
Topp