Nån som vet ett bra sätt att bygga knämuskler? Jag spelar handboll och nåra i mitt lag och sen dom vuxna brukar ofta få problem med knäna! Våran tränare säger att det är för att vi inte har tillräckligt med knämuskler, han gav oss en övning där man ska spänna nån liten muskel som sitter vid knät...