Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
En liten skid film på mig 06-07.
jag vet att den inte e så seriöst klippt åde, slängde bara ihop alla klipp jag hade på mammas data.
Det vart en felstavning i slutet, fast orkade inte hålla på göra om :P haha
hejhej! jag hade velat få reda på tiderna som gäller för Jibacademy i Flottsbro? Det står ju inte vilka tider på sidan... (http://www.stadium.se/jibacademy/) Men det hade vart bra att veta ! Peaceee <333