Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag har fått ett jobberbjudande som diskare på ett langleyhotel.
Mat och boende på plats, verkar schysst!
Jag sökte först och märkte hur jääävla illa folk tycker om Langley!
MEN:
Vad har ni för erfaranheter av att jobba som DISKARE langleyhotel?
De flesta klagomålen verkade handla om andra...