Klart det går att åka pist på ett par lagg med 100mm det går till och med att åka pist med 125mm i midjan, kul knappast!! om det är den enda skidan du kommer åka på så hade jag inte rekommenderat något över 90/95mm i midjan, där tycker jag gränser går för att få något som kan kallas...