För ganska exakt 5 år sedan tyckte jag att jag var en rätt så vass skidåkare både i och utanför pist, det var i princip inget som satte stopp för mig, åkte typ överallt, La Grave, couloirer i Cham osv.
Sedan snubblade jag mer av en slump in på skidlärarutbildningens steg ett och oj vad jag insåg...