det var det lilla, 86:an är vad jag har förstått en 2mm bredare skida med ett lager titanal (plåt) i så den är betydligt kralligare än 84:an därav min rekommendation att gå på den istället, tror det är en skida du kommer att ha mycket kul med och kan växa med. Det är precis som du säger att det...