Det är en mysig by som har några restauranger, liten matbutik, kött/ost-butik. Inte så mycket party dock. Stort skidsystem (Monterosa) så känner man för en dag i pist blir det lagom att åka från Champoluc till Alagna, äta lunch där och sen och åka tillbaka. Har ni bil går det hyffsat snabbt att...