Sökresultat

  1. VoelklG4

    Oldtimers till Alta UT?

    Howdy! Finns det några gamlingar(30+)som ska till Alta i Jan-feb 2010? Har tänkt mig 2 veckor och bo i "Dorms" på T ex. Peruvian Lodge. Nice med Frukost, lunch o middag serverat! Nån som känner till Peruvian? Alta över huvud taget? Verkar ok tycker jag. Men vad gör man i Alta om man inte åker...
Tillbaka
Topp