Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tja! Tänkte säsonga i år men behöver lite inspiration.
Är ute efter ett så snösäkert ställe som möjligt och med bra offpist åkning är ramundberget något?
Kan lätt tänka mig i alperna också men vet inte riktigt hur jag ska gå till väga.
Är utbildad skidlärare steg 4.