Heej! Jag är lite sugen på att utbilda mig till snowboardinstruktör genom STS Alpresor och jag tänkte kolla om det är någon som har varit i kontakt med dom tidigare, eller kasnke t.o.m. utbildat sig till något genom dom, som har något att säga om dom. Både bra och dåliga saker är välkomna, vill...