Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
halloj
stirrade lite på mina skidor och märkte att vänster bindning är ca 2 mm längre fram än den högra, fick mig att undra om det är så på alla eller om killen/tjejen som monterade dom va lite snurrig?
inget jag bekymmrar mig om är lite nyfiken bara =).
E