Sökresultat

  1. HLLL

    Säsong Avoriaz 13/14

    Hej! Jag och min pojkvän planerar att göra en säsong i Avoriaz i vinter då de verkar som de har det bästa parkutbudet- om man ser till Frankrike i alla fall. Är det någon som har gjort säsong där förut? Hur gick ni till väga för att hitta boende och jobb? Är det svårt att hitta jobb om man inte...
  2. HLLL

    Banff 2012/2013

    Hej! Startar en ny tråd då det är väldigt svårt att hitta något om just Banff och jag tänkte att vi kunde samla alla de som ska dit i vinter på ett och samma ställe! Hade varit kul att snacka med några andra som ska säsonga där i vinter :) Så ni som planerar att åka till Banff, hur har ni gjort...
Tillbaka
Topp