Jag och mina polare drar ner till VT v.8 och jag undrar om det är någon som kan beskriva några sköna puder åk där? eller kanske till och med är där nere då och kan åka med oss där?
Skulle ha varigt najs om man kan hitta några sköna åk..
Christoffer Ohlsson