Jag får av någon anledning kramp av mina pjäxor. Storleken passar ju perfekt men ändå får jag ibland kramp runt hålfoten. Detta gäller även skridskor och dyl.
Vad beror det på? Förr fick jag ALLTID kramp men nu har jag köpt nya pjäxor som är lite bredare.