Ok, fortsätter på temat sommarbilder. Här vill jag ha namnet på orten som vi befinner oss i. Extra bonus om man tar namnet på kyrkan (som ligger till höger, utanför bilden).
PS: Den först tänkta bilden visade sig bli för lätt, så denna får duga ..
PPS: Tänkte stämpla ut för dagen, åter i etern...