Sökresultat

  1. Robbann

    ni som kan, säg ert, pallar inte sätta mig in

    ny bräda på g, men pallar inte sätta mig in bland alla varianter. men har ändå kollat lite. behöver en bra allroundbräda kring 160cm, väger 85kg. kollat på jussi 159 och elan venture som skulle vara good as hell?? andra förslag så skriv..
  2. Robbann

    Helt ärligt!

    Vilka skidor ska man egentligen köpa sig såhär i readjungeln?? Jag har kört bräda innan men tröttnat. Har kört endel skidor nu, testade den silvriga varianten av 1080 sist och den var riktigt go. kör mest park och pist så vad ska man lägga pengarna på? funkar scott p3 eller finns det något...
  3. Robbann

    Tips på Skidor!

    Är 189cm och väger 82kg, åker vanligen snowboard men ska nu iväg och köra en säsong. skulle vilja köpa ett par hyfsat billiga skidor som passar i pisten och parken. Någon som har bra tips???
  4. Robbann

    Head monster

    en polare fann ett par head monster 185, förra årets modell¨. skidorna + bindningar(bra skulle de visst vara, kan inte modell) för 3999kr. är det ett vettigt pris för dessa skidor. är det en bra skida? det är en polare som ska ha dem o han är osäker på om han ska ha laggen.
  5. Robbann

    NeverSummer

    Någon som vet var man kan få tag på Never Summer Legacy bräda? eller never summer överhvuvudtaget?
  6. Robbann

    När är det dags?

    Är jag ensam att åka till st.anton i vinter för en säsong? Börjar dra ihop sig....när är det egentligen dags att åka ner?
  7. Robbann

    Räjsa!!!

    Är det någon som vill räjsa ner ihop till st.anton? När är det dags o åka ner till st.anton om man ska säsonga, vi har bil men vet inte riktigt när vi ska dra!
  8. Robbann

    Sverige eller st.anton

    Måste köpa ny bräda, förslag på var jag ska köpa ny? I Sverige på någon utav ställena eller har dem bäst nere i st.anton(surfers paradise) ska dit på säsong
  9. Robbann

    Hur många ska ner?

    Är det någon som ska till st.anton? Vilket datum i sådana fall? Jag ska ner, komme bli grymt
  10. Robbann

    Forum eller Allian Backman

    Tänkt köpa en ny bräda....jp walker 159 (2003) någon som har något annat förslag, hur är Allian Backman brädorna? Var kan man köpa Forum brödor i sverige?
  11. Robbann

    ST.Anton!!!

    Behöver hjälp med nummer o adresser till bra o billiga ställen i st.anton. någon som har något att komma med? kanske någon som till o med vill hänga på?
Tillbaka
Topp