Sökresultat

  1. S

    Ranger vs QST

    Hej! Jag åker i lössnö utanför pisten direkt det finns läge, helst i öppet fält men åker även i skogen om snön är orörd. Jag tycker det är för dyrt att köpa två par skidor och jag vill nu köpa ett par all mountain som är bra. Mina Salomon all mountain som jag har nu har gjort sitt efter åtta...
Tillbaka
Topp