Hej,
jag har lust att åka till whistler från jan/feb 2007 och ca 3-4 mån framåt. Letar skidåkare att åka och bo med. Jag har åkt mycket skidor tidigare, men aldrig varit ute en hel säsong. Är 26 år, klar med läkarutb i jan 07, och känner för att softa lite innan jag börjar att jobba....
Har...