Sökresultat

  1. Skalman79

    Boende sökes nära ett liftsystem!

    Hej, jag är sugen på att åka skidor i vinter, söker sängplats i alperna eller i whistler. Från 1. feb- 30 april. Allt är av intresse. Om ni vet något, så hör av er? Mvh Rikard Karsberg@gmail.com
  2. Skalman79

    Boende sökes i Chamonix eller i st Anton!

    Hej, jag är sugen på att åka mycket skidor i vinter. Söker boende i från 1. feb och i ca 3 månader. Kan även betala för januarihyra ved behov. Hör av er på: karsberg@gmail.com Mvh Rikard Karsberg
  3. Skalman79

    Söker boende/åkare Whistler Jan 07

    Hej, jag har lust att åka till whistler från jan/feb 2007 och ca 3-4 mån framåt. Letar skidåkare att åka och bo med. Jag har åkt mycket skidor tidigare, men aldrig varit ute en hel säsong. Är 26 år, klar med läkarutb i jan 07, och känner för att softa lite innan jag börjar att jobba.... Har...
Tillbaka
Topp