Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Det var ett jäkla gnäll här... Amerikaner är väl amerikaner... det vet vi ju alla. Synd för tävlingen som sagt... men att Dumont vann? Okaj att han gör något som han säkert gjorde när han var fem men... Hur många gånger ser man inte jon göra sina jäkla kangerooflips? Om något är uttjatat så är...