Sökresultat

  1. maik

    Ledig seng i St.Anton fra 22.feb

    Hei! Jeg skal dele leilighet med tre svensker i St.Anton i vinter, men siden jeg reiser hjem 22 feb blir min plass ledig. Så hvis du trenger et sted å bo fra 22.februar til og med 16 april er det bare å si ifra. Det blir 15 euro per natt + 250 euro i dep. Høres dette bra ut så er det bare å...
  2. maik

    1 ledig plass i leilighet i St.Anton!

    Tjena! Fra 1 mars til 16 april blir min plass/seng ledig i St.Anton, så hvis du ikke har et sted å bo er det bare å ta kontakt. 15 euro per dag. Send helst en mail mail til: maiken_auvi@hotmail.com
Tillbaka
Topp