Hei!
Jeg skal dele leilighet med tre svensker i St.Anton i vinter, men siden jeg reiser hjem 22 feb blir min plass ledig.
Så hvis du trenger et sted å bo fra 22.februar til og med 16 april er det bare å si ifra.
Det blir 15 euro per natt + 250 euro i dep.
Høres dette bra ut så er det bare å...