Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej!
Någon som vet hur pass svårt det är att åka utför Sass Pordoi (Val Mezdi och andra nedfarter)? Frågan är om man behöver guide eller inte? Tittar man på bilder så ser det lätt
ut men frågar man på plats så rekommenderar man guide.
Någon som åkt?