Nu när jag äntligen tagit studenten har jag chansen att få göra min första säsong. Har sökt en hel del i Sverige/Norge men skulle allra helst vilja ta mig neråt. Men på något vis känns det jävligt läskigt, språket och hur man ska gå till väga. Tänkte kika om det finns några fler sköna typer som...