Äntligen slutat jobba!!! aldrig mer kärnkraft!
Då va det dax att spendera pengarna då,
har länge vart sugen på att bränna pengarna med brädan under mina fötter, helst då där det finns mycket snö.
Har funderat på nått tysktalande land och det verkar ju vara en hel del som ska till stanton. Har...