Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hade tänkt köpa ett par twintips. HIttade ett par head madtrix på stadium, alla säger ju att dom är bra å så men dom fanns bara i 180cm själv är jag 177cm. undrar om jag borde sattsa på 170s istället kanske? Och känns skidan mkt kortare när man har mitt monterade bindningar?