Jag är lite sent ute, men jag trodde jag hade folk i bilen... Jag åker kombi med takbox(stor) från Gbg kvällen 17/1 eller förmiddagen 18/1. Den drar väl ca 0,9l/mil. Tänkte vara i Chamonix på lördan(har inget boende innan), så ev. blir det två etapper. Vore trevligt med lite sällskap &...