Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
min bak fälg har blivit vindt , så kan knappt cykla med hojjen :S så jag undrar om non har en bakfälg o sälja , märke elr så spelar ingen roll , bara en billig fälg som är rak , (: tack i förhand ,
jag är sugen på downhill , håller min cykel?
ram: nishiki hart 07,
gaffel: orginal
hjul: dabomb
vevparti: Truvativ Hussefelt
styre:ns bike District
styrstam: ns Quark PRO
bakbroms: hayes el camino
skulle vilja få tag i en skaplig dubbelkronad gaffel för ca 2000 , non som har not tips...