Hejhej! Jag har oxå varit ute på jakt efter skaljacka ett tag nu och till slut blev det en Haglöfs Heli. En tjejmodell med bra finesser och som sitter snyggt! Är inte så "bylsig" som unisex modellerna.
Vill kunna använda den till lite allt möjligt, skidåkning, vandring m.m. Ser fram emot att...