Sökresultat

  1. EFlank

    Whistler säsong 2011/2012 ?!

    Det är nog bara hos intrawest du kan få gratis liftkort ifrån, och det känns som det är typ omöjligt att få jobb hos dom. Men de flesta arbetsgivarna har dock ett avtal med intrawest, så om du går en så kallad "spirit pass course"(har jag för mig att det kallas) så kan du få tillbaka lite pengar...
  2. EFlank

    Whistler 10/11

    Vi stannar här till på tisdag tror jag, vi har fixat boende men får inte flytta in riktigt ännu eftersom killen skulle byta ut lite grejer och så.
  3. EFlank

    Whistler 10/11

    det är nog de billigaste, men de ligger till utanför whistler, cheakamus crossing tror jag området heter.. Men bussen går ofta så de är lugnt.
  4. EFlank

    Whistler 10/11

    35 cad, men då får du första natten gratis!
  5. EFlank

    Whistler 10/11

    Det kostar 30 cad per natt, men blir billigare om man köper ett medlemskort för HI, då får man även billigare bussresa från vancouver till whistler. Sen bodde vi på ett HI hostel i Vancouver också. De har även något jobb/boende erbjudande vilket man kunde bo 2 veckor för ett mycket bättre pris
  6. EFlank

    Whistler 10/11

    Tjena alla, vi är ett gäng på 4(3 killar och 1 tjej) som bor på HI whistler hostelet just nu.. Tänkte bara kolla lite om de är något skoj som händer ikväll? har inte varit ute och tagit någon öl sedan vi kom hit, så vi har ingen koll på vart man ska gå.. Så om ni är sugna på öl så är det bara...
  7. EFlank

    Boende i Whistler

    Jag och 2 kanske 3 kompisar flyger dit i slutet av oktober. Vi ska hyra en lägenhet över vintern, men har inte hittat någon ännu, dock har vi inte heller letat särskilt mycket. Kom gärna med tips om du har någon sida eller liknande man kan hitta lägenheter på?!
  8. EFlank

    Ali Boulala släppt från fängelset!

    Fan va gött, ska bli roligt och se om han kan fortsätta sin skejtkarriär, han lär vara stel efter skadorna från olyckan dock. Hade varit nice att få se Ali igen!
  9. EFlank

    Söker säsongsboende i Åre 09/10 sista minuten!

    Fusk Anton, du ska stanna hemma med oss i Bjärred! /Flank
  10. EFlank

    Har du vaccinerat dig mot svininfluensan?

    Vaccinerade mig förra veckan, inga problem, bara lite ont i armen. Känns dock som att konspirationsteorierna om vaccinet är lika troliga som teorierna om att fotbolls-vm 1958 inte gick i Sverige eller att Paul McCartney är död.
  11. EFlank

    Sökers

    Tjena, jag har inte riktigt koll på vad jag ska göra till hösten, men det kan hända att jag är intresserad :) De flesta av mina kompisar ska börja läsa till hösten, så därför har jag inte heller någon att sticka iväg med om det blir en säsong. Men kan höra av mig när jag vet mer
Tillbaka
Topp