Sökresultat

  1. Bybbe

    Bindningar på en Rome Manual 07!

    Hej igen^ Vet ni vad man kan ha för bindningar på en Rome Manual? Enbart Romes egna eller alla möjliga? Hoppas på det sensate, annars går bindningar på 2k , vilket jag tycker är för mycket för mig! Tack
  2. Bybbe

    Desperat !

    Hallå, söker en bräda för park och pist. Är inne på den här ; http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?pid=25472&g=a&m=c&lbid=196&lcid=14|301 Men jag vet inte riktigt om längd. Har åkt i ett antal år nu men blev inget förra vintern och den gamla brädan är på tok för kort. Jag är 192 ca, och...
  3. Bybbe

    Hjälp med ny bräda!

    Tja, är en snowboardåkare som söker en ny bra bräda som är både vass i både pist och park(där ligger problemet) . Jag är väl ingen vidare parkåkare, men det lär bli mer och mer tid där. Som piståkare är jag riktigt van och bra.. Jag är 190cm lång och väger 85kg. Skostorlek 45. Frågan är då...
Tillbaka
Topp