Efter mycket tankeverkstad så är jag nog inte helt främmande med tanken på att köpa en ny bräda. Min lagning av brädan vart inte den snyggaste och jag känner att den kanske inte håller länge till.
Har kollat runt lite grann och känner att mycket är väldigt dyrt. Så därför har jag lagt ribban...