Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej, vi är två sköna tjejer som far till Åre i december för att jobba hela säsongen. Är fortfarande i letandet av boende och det är svårt att få tag på nåt.
Funderar då, då det finns en del större och dyrare boenden, att hitta några att dela med? Dra ihop ett skönt kollektiv för vintern?
Några...