Kolla även på nitros drop, jag har själv en drop out, herrmodellen, och är en bräda som är bra på allt, grymt rolig att carva med, ok i puder, går att köra lite i park.
sambon har en drop, dock började hon åka i år och aldrig stått på snowboard eller skidor innan, men hon gillar den.