Sökresultat

  1. madness

    Hur är skidbackarna nu när det är varmt

    När snön smälter så blir den tung, med dålig teknik så är det tungåkt nu. Men det kan också vara jävligt rolig åkning.
  2. madness

    Ny bräda till dottern

    Kolla även på nitros drop, jag har själv en drop out, herrmodellen, och är en bräda som är bra på allt, grymt rolig att carva med, ok i puder, går att köra lite i park. sambon har en drop, dock började hon åka i år och aldrig stått på snowboard eller skidor innan, men hon gillar den.
  3. madness

    Politisk hållning

    Vad syftar du på? Har du några exempel man kan kolla upp?
  4. madness

    Destination med korta liftköer

    Tror det är samma sak i större delen av landet, ser likadant ut på Isaberg. Tur att man jobbar på ett sånt sätt att man kan åka på förmiddagarna, inte en människa i backarna.
  5. madness

    Vilken AM-bräda???

    Nu är det inte vad du letar efter, men kolla på Nitro Drop out. Polaren valde den före många, läs 30, brädor i helgen. Det är en bräda som fungerar till allt, liftnära puder, carva och några varv i parken.
  6. madness

    Jag och Xavier kommer inte överens. Skall jag göra slut?

    Haha tror det blir lika jobbigt för båda. Typ som att säga något positivt om the Canon för mig.
  7. madness

    Jag och Xavier kommer inte överens. Skall jag göra slut?

    Så dålig var den inte. Lite ostabil i låga farter men kunde hålla skär helt ok i högre. Då tycker jag Tur var sämre.
  8. madness

    Hjälp en nybörjare.

    Då är Roupèz på isaberg närmast. Har du möjlighet att åka dit en vardag är det att rekommendera. Inget folk och du kan åka utan köer.
  9. madness

    Jag och Xavier kommer inte överens. Skall jag göra slut?

    Om han vill ha något för skogsåkning, då hade jag rekommenderat en Moonchild the Malibu. Men om jag inte missuppfattat så letar han efter längre och styvare brädor.
  10. madness

    Vad gjorde du med din utrustning idag?

    Skulle valla brädor till åkning nästa helg men blev tvingad att möblera om i vardagsrummet.
  11. madness

    [Artikel] Så vallar du skidor och snowboard

    Börjat hyvla av med osthyvel, fungerar svinbra och går knappt åt någon valla, dock mer öl.
  12. madness

    [Artikel] Så vallar du skidor och snowboard

    Vad gör man av ölen som införskaffas i Tyskland under sommaren?
  13. madness

    Jag och Xavier kommer inte överens. Skall jag göra slut?

    Jag tycker den är skitful. Men smaken är som baken. Sen ska man inte döma efter utseendet, det är en jävligt bra bräda.
  14. madness

    Jag och Xavier kommer inte överens. Skall jag göra slut?

    Om du tycker den är ful i år, då ska vi inte prata om förra årets.
  15. madness

    Jag och Xavier kommer inte överens. Skall jag göra slut?

    Haha nu när du säger det.
  16. madness

    Jag och Xavier kommer inte överens. Skall jag göra slut?

    Dupraz D1, där har du längden iaf, hittade inget om radien, orkade inte leta så mycket faktiskt.
  17. madness

    Snowboard teknikfråga (skumpar)

    Stancen ändras beroende på vilken bräda jag åker, dock är vinklarna alltid desamma, 21 -9. Det ända som är jobbigt är att komma ihåg brädden när man har 7 olika brädor man åker på. Men det är kanske ett lyxproblem? 😁
  18. madness

    Snowboard teknikfråga (skumpar)

    Stirra dig inte blind på enbart vinklarna, står du för brett eller tight, så kommer dina vinklar att kvitta. Mät från golvet till knäet, där har du hur brett du bör stå.
  19. madness

    Bästa pudret i Sverige?

    Björkis eller gränsen.
  20. madness

    Asså det här med att carva på armbågen...

    Nej! Jag gör som Ants och gör tvärtemot, nu ska båda armbågarna i, samtidigt!
Tillbaka
Topp