Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Om mina bindningar skulle lossna från brädan, vilket är mer troligt idag än att bindningen går sönder, så hjälper ingen fångrem i världen.
Men om någon klantar sig, så är ansvaret på personen som klantade sig.
Hur många ser man gå med brädan i backen och har fångremmen fäst till kroppen?
Boots, snowboardbyxor, handskar och hjälm i samma väska. Sådär lagom stor att den går som carry on. Ha alltid boots/pjäxor som carry on.
Snowboards, minst 2, med ett par bindningar och kläder i 1 väska.
Den åker med, kollas vad det är, sen går man secondary, med patron, så kan det gå som bomb, och då är man illa ute.
Bara för mina truckar, så måste jag alltid gå secondary i Kanada.
Du kommer högst troligt få gå secondary och förklara dig, om väskan ens kommer med. Den röntgas innan den lastas.
Har fått gå secondary i kanada för ett par truckar.
Har själv inte varit där, men Tailgate Alaska kostar från resan dit, kanske 10000kr, hyra av husbil ungefär lika mycket, då är det budget.
Finns dock folk som spenderat över $100k under Tailgate. Allt beror på vad du vill göra. Heli, skoter eller ta dig upp för egen maskin.
Jag har några frågor här.
Hur blir man förvandlad till en snowboard? Är det dyrt? Vilka åker på dig? Weekend warriors eller folk som åker nästan dagligen?
Gör det ont om man sparar några kronor och inte köper reservdelar?
Hur ställer du dig isåfall til frankenbindings?
Vad beträffar din...
K2 Eldorado hade passat in i min quiver, dock inte för det priset. Kan kanske sträcka mig till 1000kr.
Undra om man skulle lägga upp min super model? Skulle lätt få 15k, En av få brädor som överlevt Johan O.