Eftersom ni diskuterar Mantran här måste jag fråga. Är ute efter nya skidor till nästa säsong. Kör idag Atomic R11 170. Vill pröva något nytt med lite mer offpist stuk. Har fastnat för alla goda vitsord om Mantran. Men vilken längd är lämplig? Jag är 175cm och väger 74. Åker rätt bra. Gammal...